علاوه بر کارهایی این چنینی مخاطبان بالای 30 سال را هم در نظر بگیریم. در واقع همان طور که سن من و گروهم بالاتر می‌رود، به نوعی طرز تفکرمان نیز متفاوت می‌شود و در نتیجه آثار نیز متفاوت هستند.
وی با اشاره به فاصله دو سال میان انتشار آلبوم پیشین خود و «شانس» اشاره کرد و افزود: به اعتقاد من این زمان، فاصله مناسبی است چراکه به هر حال ما نیز قصد نداشتیم بدون تامین رضایت خودمان کار را بیرون بفرستیم.
فرزین در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این که موسیقی پاپ این روزها فروغی ندارد، اظهار کرد: بعد از انتشار آلبوم آخر محسن یگانه فروغی در بازار موسیقی پاپ ندیدم. اما این که «شلیک» کار موفقی باشد یا خیر را مردم تعیین می‌کنند نه من. در هر حال به نظر شخص خودم، این آلبوم پخته‌تر از کارهای پیشین است. من معتقدم اگر حتی یک قدم به جلو برداشته باشم، هم اتفاق خوبی است. از ابتدای فعالیت‌ام قصد با برنامه‌ریزی جلو آمده‌ام و نمی‌گویم ضعف ندارم اما بهتر حال روند مثبتی را طی کرده‌ام.


وی با تاکید بر این که هنرمندانی که کار خوب ارائه کنند، راه خود را میان مردم پیدا خواهند کرد، تصریح کرد: گاهی می‌شنوم که می‌گویند گوش مردم به شنیدن ترانه‌های سخیف عادت کرده است اما مردم کار خوب را می‌بینند.
وی سپس درباره تمام قطعات آلبوم «شلیک» توضیحی کوتاه ارائه کرد. به گفته فرزاد فرزین «بیا بیا» با ترانه یاحا کاشانی، آهنگسازی فرزاد فرزین و تنظیم کوشان حداد، «دوریت» با ترانه و آهنگسازی فرزاد فرزین و تنظیم کوشان حداد، «میدونم» با ترانه حامد رجبی و مسعود محمدی آهنگسازی مجید رسائی و تنظیم انوشیروان تقوی، «با تو» با ترانه یاحا کاشانی، آهنگسازی مجید رسائی و انوشیروان تقوی و تنظیم کوشان حداد، «نه» با ترانه زهرا عاملی، آهنگسازی فرزاد فرزین و و تنظیم مهران خلیلی، «شورشی» با ترانه، آهنگسازی و تنظیم فرزاد فرزین، «بچه» با ترانه روزبه، آهنگسازی فرزاد فرزین و تنظیم نوید سپهر، «حس خوب» با ترانه و آهنگ فرزاد فرزین و تنظیم کوشان حداد، «عذاب» با ترانه روزبه، آهنگسازی فرزاد فرزین و تنظیم نوید سپهر، «جای خالیت» با ترانه حامد رجبی و مسعود محمدی، آهنگسازی فرزاد فرزین و تنظیم انوشیروان تقوی و «یه زن» با ترانه حامد رجبی و مسعود محمدی، آهنگسازی فرزاد فرزین و عباس لطیفی و تنظیم عباس لطیفی ساخته شده‌اند.



فرزین همچنین توضیح داد: تنظیم دو قطعه اول و دوم دو باره تغییر کرد. ابتدا قرار بود قطعه «دوریت» را در آلبوم «خاص» منتشر کنیم اما با مشورت به این نتیجه رسیدیم که بهتر است در آلبوم شخصی‌ام بگذارم.
این خواننده پاپ در ادامه ابراز کرد: زمانی که آلبوم «شراره» را به بازار دادم، تفکر هم متناسب با سنم تندتر بود. هر چه سن من بالاتر رفت طرز فکرم تغییر کرد. اما این بدان معنی نیست که از موسیقی تین ایجری فاصله گرفته‌ام و این گروه از مخاطبان را نادیده خواهم گرفت. البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که ما اساسا موسیقی تین ایجری زیاد نداریم و می‌توان به نوعی ریتم شاد و سنگین را تقسیم‌بندی کرد. بنده طبق همین توضیحات سعی‌ام بر این بود که کارهای «شلیک» به نوعی سنگین‌تر باشد؛ ترانه‌هایی که تامل بیشتری نیاز دارند.

وی در این باره افزود: فکر می‌کنم مخاطبی که هوادار من از ابتدا بوده است، به همین شکل با من رشد سنی و فکری داشته و سطح تفکرش نیز تغییر کرده است. در واقع رفته رفته سعی کردم ضعف‌هایم کمتر شود و یک مجموعه خوب ارائه کنم اما باز هم تاکید می‌کنم که هیچ ادعایی ندارم و در نهایت مردم درباره این آلبوم تصمیم خواهند گرفت.
در بخشی از این نشست یکی از خبرنگاران درباره طراحی گرافیک پوستر و جلد آلبوم از فرزین سوال کرد که وی در پاسخ گفت: اکثر طراحی‌های پاپ ساده است اما اگر این طرح ضعفی دارد به گردن من خواهد بود چراکه درگیری و مشغله زیاد داشتیم و چندان روی طرح تمرکز نمی‌کردم. به هر حال این طرح می‌توانست بهتر باشد.


در ادامه فرزاد فرزین به یکی از کارهای جالب خود در انتخاب نام آلبوم اشاره و ابراز کرد: ابتدا که آلبوم «شراره» و «شوک» روانه بازار شد بازتاب‌هایی در مطبوعات دیدم که تصور کرده بودند شروع نام آلبوم‌ها با «ش» عمدی بوده است. من هم دیدم نظر جالبی است و برای انتخاب نام «شلیک» عمد داشتم حتما با «ش» شروع شود. این نام را هم از روی کلیپ «بیا بیا» انتخاب کردم که در صحنه‌ای تیری شلیک می‌شود و زمان متوقف. البته قول نمی‌دهم این تصمیم را ادامه دهم (با خنده) چون به هر حال انتخاب نام با حرف «ش» آن هم برای آلبوم کار راحتی نیست.
این هنرمند همچین درباره کلیپ «شلیک» توضیح داد: این کلیپ در قسمت چهارم «شام ایرانی» پخش خواهد شد و همچنین قرار است تا پایان سال جاری از سوی موسسه هنر اول تا پایان سال جاری تهیه و پخش شود.
در بخش دیگری از نشست رونمایی آلبوم جدید فرزاد فرزین، خبرنگاران از او درباره فضای حاکم بر موسیقی پاپ و نگاه مسئولان پرسیدند. او در پاسخ به مساله گفت: هنرمندان موسیقی گاهی نبض بازار را در دست می‌گیرند و گاهی خسته می‌شوند. اما نگاه تنگ نظرانه به موسیقی پاپ غلط است. مثلا در فجر سینمایی همه هنرمندان می‌آیند و رقابت می‌کنند اما کسی که لیاقت دارد جایزه می‌گیرد ولی در موسیقی چنین چیزی نیست. موسیقی پاپ کنار گذاشته شده است در حالی که هنرمندان پاپ به صورت مجاز فعالیت می‌کنند و بازار را به دست گرفته‌اند.

او در ادامه تصریح کرد: به هر حال هر موسیقی را مردم می‌خرند و به آن علاقه دارند به نوعی موسیقی پاپ محسوب می‌شود.
وی همچنین درباره تجربه‌های سینمایی خود نیز گفت: من به کار تصویری علاقه دارم و از پدرم یاد گرفته‌ام که کاری را که به آن اعتقاد دارم انجام دهم. در هر حال من در سینما در حال تجربه کردن هستم.
این هنرمند پاپ در بخش دیگری از نشست درباره شکل برگزاری کنسرت‌های خود و نوآوری در آن اظهار کرد: به اعتقاد من مردم باید چیزی را ببینند که به آن کنسرت گفته می‌شود. ما تا حدی که امکانات اجازه دهد سعی می‌کنیم برنامه‌های نمایشی هم داشته باشیم. مردم لیاقت دارند وقتی کنسرت می‌بینندبا لذت تمام و خوشحال از سالن بیرون بیایند. 



صفحه قبل 1 صفحه بعد

فرزاد*****شلیک*****فرزین
فرزاد فرزین
درباره وبلاگ

** سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید. ** من یکی از طرفدارای پر و پا قرص فرزاد فرزینم و این وبلاگم مخصوص ایشون درست کردم هر اطلاعاتی از ایشون داشته باشم و تو این وبلاگ براتون میزارم و امیدوارم که مورد توجه شما دوستان واقع بشه جهت ارتباط با فرزاد فرزین میتونید به وب سایت شخصی ایشون سر بزنید اینم ادرسش: www.farzadfarzin.net *** اینم ایمیلش:farzad@farzadfarzin.com ****** راستی کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز است
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا وبسایت ما رو با عنوان ***فرزاد فرزین***و آدرس farzadfarzin.LoxBlog.ir لینک کنید
 بعد مشخصات لینک خودتو تو کادر زیر بنویس. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در وبسایت فرزاد فرزین قرار میگیره..





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 356
بازدید ماه : 11479
بازدید کل : 213032
تعداد مطالب : 247
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

فال روزانه
دریافت همین آهنگ